Penawar Sakit Sendi Lutut

Mak kat kampung di Yan, Kedah selalu sebut sakit lutut, lenguh-lenguh sendi.. Kesian dengar kalau cakap melalui telefon.

Kami 6 beradik dah xduduk setempat dengan mak & ayah. Akak (yang sulong) menetap di Balakong. Abang (anak kedua)berada di Alor Setar. Kakak (anak ketiga) tinggal di Seberang Perai. Aku yang keempat ni dah bermastautin di Skudai, Johor sejak 7 tahun yang lalu. Adik di bawahku bekerja di Kuala Lumpur manakala adik yang bongsu pula masih belajar di sebuah IPTA di Batu Pahat.

Bila fikir-fikir balik, kesian juga kt mak.
Kalau setakat kirim duit, apala sangat.
Orang-orang tua ni bukanlah suka sgt nk berbelanja.
Jadi duit bulanan anak-anak kirim tu jadi berkepok-kepok.

Satu hari aku bertanya pada mak,
" Mak nak x Leha bagi supplement utk mak cuba guna?"
Kata mak, " Ada lagi sebotol jenama 'K....'."
Aku bertanya lagi," Tapi, Leha Nampak mak xlega-lega pun sakit tu?"
Mak menjawab, " Yalah.. Nak buat macam mana?"

Aku: Mak, ada produk Shaklee khas utk sakit lutut mak ni...
Mak: Ya ka? Xtau plak ada. Bukanka utk ibu menyusu saja ka?
Aku: Xlah mak. Ada ni ha. AJHT. Nah, mak cuba la.

Seminggu kemudian....

Mak: Assalamu'alaikum, Leha.
Aku: Waalaikumussalam mak. Mak sihat?
Mak: Sihat. Alhamdulillah Lega mak rasa lutut mak ni dah x rasa sakit lagi. Baguihla ubat yang Leha bagi ni. Elok sangat la utk kami yang dh berumur ni.
Aku bersyukur kpd Allah, aku masih berkesempatan memperbaiki mutu kehidupan harian mak. Sekurang-kurangnya aku membantu memudahkan urusan ibadah & tugas-tugas hariannya

Ubat apa tu ya?
AJHT...
(Advanced Joint Health Tablet)


Antara kebaikan AJHT:
(1) menyokong keselesaan sendi
(2) membantu kekalkan tulang rawan
(3) memelihara tisu penyambung yang sihat...



(4) melancarkan pergerakan harian
(5) sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
(6) menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
anti radang semulajadi
(7) dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
(8)memberi kekuatan kepada struktur sendi
(9) bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga
(10) membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.

Sangat disyorkan utk dijadikan hadiah buat ibu & ayah serta sahabat/ saudara mara yg bermasalah spt sakit sendi/ lutut/ kebas2 otot dan yg seumpamanya.
Mudah2an mereka lebih selesa dlm menjalankan solat/ibadah/tugas harian dgn kesihatan sendi serta tulang yg lebih baik.


Berita baik!


Promosi sah sehingga stok masih ada!
Ingin mendapatkan harga istimewa ini dari saya?


Sila SMS/ Whatsapp Vit Sendi Lutut ke 0197646021
(Zaleha - Shaklee ID: 964548)
Postage: Serendah RM6 (S/M) & maksima RM20 (S/S)
COD di sekitar UTM/ Skudai/ Johor Bahru 



 

No comments:

Post a Comment